Provoz
Jednotky řady 460 jsou určeny pro vozbu osobních vlaků v okolí velkých měst, s častými zastávkami a výměnami cestujících. Jejich dodávky začaly v roce 1974. Tyto jednotky se začali provozovat na Ostravsku a v severních Čechách. Dalším místem, kam se dostaly, bylo depo Košice na Slovensku. V severních Čechách jezdily jednotky na tratích Roudnice nad Labem – Děčín, Ústí nad Labem – Lysá nad Labem nebo do Chomutova. Zde byly v nedávné minulosti řazeny jako čtyřvozové, uvolněné vložené vozy byly přesunuty do DKV Brno, kde jsou používány v šestivozových soupravách jednotek řady 560. Na Ostravsku se v současné době tyto jednotky nasazují na tratích Opava-východ – Mosty u Jablunkova – Čadca; Ostrava – Přerov a Hranice na Moravě – Vsetín – Púchov. Zde a v Košicích jezdí jednotky pětivozové. Košické jednotky jezdí do Štrby, Popradu, Prešova, Plavče anebo do Spišské Nové Vsi. Všechny elektrické jednotky řady 460 patřící Českým drahám v současnosti jezdí na Ostravsku.
Jednotky se v provozu osvědčily, oproti řadě 451 bylo dosaženo nižší poruchovosti. Ačkoli jsou 460 okolo 30 let staré, slouží dobře i nadále a s jejich výměnou se zatím nepočítá. V současnosti jsou ostravské jednotky pouze doplňovány dodávkami zcela nových patrových jednotek řady 471 CityElefant.